Grąžinimai ir Keitimai
60 dienų grąžinimai be galvos skausmo
Jei kokybiška prekė neatitiko lūkesčių, galite ją grąžinti per 60 kalendorinių dienų nuo gavimo.
Prekė turi būti nenaudota, su etiketėmis, originalioje pakuotėje.
Gauta prekė brokuota?
Labai atsiprašom! Iškart išsiųsim jums naują – visiškai nemokamai.
Jokių formų, jokių klausimų – tik noras kuo greičiau išspręsti situaciją.
Prekė tiesiog nepatiko ar netiko?
Nieko tokio! Turim kelis variantus:
• Galim pakeisti į kitą spalvą, dydį ar net visiškai kitą produktą.
• Jeigu pasirinksite kitą prekę, ją jau laikysime galutiniu pasirinkimu – t. y. jos grąžinti nebebus galima.
Kodėl? Nes mums tai kainuoja daug logistikos ir rankinio darbo – tikimės jūsų supratingumo
Norit tiesiog atgauti pinigus?
100 % grąžinimas – jei niekas netinka:
• Atsiųsime jums grąžinimo instrukciją
• Išsiųsite prekę atgal
• Kai tik ją gausime, pervesime visą sumą
Vienintelė sąlyga – siuntimo išlaidas padengia pirkėjas
Kaip viską pradėti?
Parašyk mums: pagalba@naturala.lt
Trumpai aprašyk situaciją – ir mes atsakysim per 1–2 darbo dienas su pasiūlymais.
👐 Viskas kaip ant delno
Pas mus, jokių slaptų sąlygų, kabliukų ar neaiškumų.
Jeigu kas nors neaišku, parašyk. Atsakysim paprastai, aiškiai ir žmogiškai.
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) str., negalime priimti grąžinimui šių prekių:
• Išpakuotų kosmetikos gaminių,
• Naudotų, dėvėtų ar pažeistų prekių,
• Nepilnos komplektacijos produktų (be pakuotės, instrukcijų ar priedų),
• Bet kokių prekių, kurios dėl higienos ar sveikatos saugos priežasčių negali būti grąžintos, jei buvo išpakuotos.
👉 Oficialus teisės aktų šaltinis: epaslaugos.lt – vartotojo teisės