Prekių grąžinimas ir keitimas
Svarbu: Grąžinant bet kokią prekę, neuždenkite originalaus siuntos lipduko nauju siuntos lipduku, kitu atveju neatseksime koks klientas grąžino prekę, ant siuntos turi būti aiškiai matomas vardas kuriuo buvo pirkti produktai Naturala.lt elektroninėje parduotuvėje.
Grąžinkite per 60 dienų: Jeigu jūsų įsigytos prekės neatitiko jūsų lūkesčių, kokybiškos prekės gali būti grąžintos per 60 dienų nuo prekės atsiėmimo, dėl nekokybiškų kreipkitės per 2 metus.
Kreipkitės dėl grąžinimo: Susisiekite su mumis El. paštu pagalba@naturala.lt ir Per 2-3 darbo dienas atsiųsime jums paprastą instrukciją dėl prekių grąžinimo būdo, kuria prašome vadovautis tam, kad prekių mums ir pinigų jums grąžinimo procesas vyktų sklandžiai.
Grąžinti galima prekes kurios yra, tokios pat prekinės išvaizdos, su etiketėmis, apsauginėmis plėvelėmis ir originalioje pakuotėje.
Remiantis LR mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, žemiau nurodytos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik neišpakuotos (neatplėštoje pakuotėje):
Kokybiškų prekių keitimas:
Jei mūsų svetainėje užsisakėte prekę ir jums netiko dydis arba spalva, visada galėsime pakeisti dydį arba prekės spalvą, variantą ir tt.. Į tokią kokios norėsite ir tai padarysime visiškai NEMOKAMAI! Atsisakius prekės, grąžinimo išlaidas apmoka klientas
Nekokybiškų prekių keitimas:
Jei mūsų svetainėje užsisakėte prekę ir ji buvo nekokybiška arba sugadinta ( netokios būklės, kokia turėjo būti) Atsiųsime naują prekę be vargo, jei bus reikalavimų taip pat galėsime pakeisti į analoginę prekę NEMOKAMAI!
Kada negalima grąžinti? Negrąžinamos prekės:
1.) prekės pagamintos pagal specialius vartotojo nurodymus, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
2) Greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
3) Prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, matyti naudojimo požymiai;
4) Prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
5) supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuotos programinės įrangos, kurios buvo išpakuotos po pristatymo;
6) Kosmetikos prekės, kurių pakuotė buvo pažeista.
7) Išpakuota programinė įranga
Daugiau informacijos ir kokių prekių grąžinti negalite rasite šioje nuorodoje
https://www.epaslaugos.lt/portal/content/42031
Nekokybiškų prekių grąžinimas:
Susisiekite su mumis el.paštu pagalba@naturala.lt Per 3 darbo dienas atsiųsime jums paprastą instrukciją dėl prekių grąžinimo būdo, kuria prašome vadovautis tam, kad prekių mums ir pinigų jums grąžinimo procesas vyktų sklandžiai. Kad prekių grąžinimo procesas būtų dar sklandesnis prašome pridėti nuotrauką su brokuota prekės dalimi ar vieta. Jeigu prekių trūkumai atsirado dėl jų netinkamo eksploatavimo, prekės nebus priimtos.
Informuojame, kad pinigų grąžinimo (kai Jūs grąžinate prekę) tikslais tvarkysime Jūsų asmens duomenis, ta apimtimi, kiek tai yra būtina įvykdyti pinigų grąžinimo operaciją, plačiau Privatumo politika (https://www.naturala.lt/pages/privatumo-taisykles)
Svarbu! Prašome prekę išsiųsti tiksliai pagal nurodymus, jeigu prekė bus išsiųsta paštu ar kitu instrukcijoje nenurodytu būdu, ji gali mūsų nepasiekti ir grąžinimo procesas užtruks ilgiau negu nurodyta.
Turite klausimų? Pasikalbėkime pagalba@naturala.lt