2 metų garantija: Sugedo prekė arba gavote brokuotą? Atsiųsime naują NEMOKAMAI arba grąžinsime pinigus.

Lengvai grąžinkite per 60 dienų: Jei kokybiška prekė neatitiko jūsų lūkesčių, grąžinkite ją per 60 dienų nuo prekės gavimo dienos.

Kaip grąžinti prekes? Susisiekite su mumis El. paštu pagalba@naturala.lt ir Per 2-3 darbo dienas atsiųsime jums paprastą instrukciją dėl prekių grąžinimo būdo, kuria prašome vadovautis tam, kad pinigų ir prekių grąžinimo procesas vyktų sklandžiai.

 

Nemokamas prekių keitimas. Jei mūsų parduotuvėje užsisakėte prekę, tačiau jums netiko dydis, spalva ar prekė pasirodė nekokybiška, nepergyvenkite! Mes galime pakeisti prekės dydį, spalvą ar net pakeisti ją į kitą variantą visiškai NEMOKAMAI. Jei nuspręsite grąžinti prekę ir nepageidausite keitimo, siuntimo išlaidas padengia klientas

 

Kokios kokybiškos prekės gali būti grąžintos?

  • Prekės turi būti tokios pat prekinės išvaizdos, kaip gavote:

  • Su etiketėmis,

  • Su apsauginėmis plėvelėmis,

  • Originalioje pakuotėje.

 

Pagal Lietuvos Respublikos mažmeninės prekybos taisykles (17 punktas), šios kokybiškos prekės gali būti grąžinamos tik neišpakuotos:

  • Prekės, kurios liečia higieną (pvz., kosmetika, jei pakuotė pažeista),

  • Prekės, turinčios trumpą galiojimo laiką ar greitai gendančios,

  • Specialiai jums pagamintos prekės pagal individualius nurodymus.

Daugiau informacijos ir kokių prekių grąžinti negalite rasite šioje nuorodoje

https://www.epaslaugos.lt/portal/content/42031

 

Kada negalima grąžinti?

Prekių grąžinimas nepriimamas, jei:

  1. Prekės pagamintos jums individualiai.

  2. Kosmetikos prekės, kurių pakuotė buvo pažeista

  3. Prekės, kurios neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais (pvz., milteliai).

  4. Prekės turi aiškių naudojimo žymių ar pažeidimų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo.

  5. Prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, matyti naudojimo požymiai;

 


 

Jei turite klausimų, visada galite kreiptis el. paštu: pagalba@naturala.lt.

Ačiū, kad pasirinkote Naturala.lt! Šypsokitės ir jauskitės gerai – mes visada pasiruošę padėti

Svarbu! Prašome prekę išsiųsti tiksliai pagal nurodymus. Grąžinant bet kokią prekę, turi būti matomas pirkėjo vardas ir pavardė.